Barnkalas!

Har just varit och assisterat på Isas kalas. Supermysigt, men GOSH vad trött jag är!!! Kommer sova gott i natt... Men barnen var väldigt gulliga och snälla på alla sätt och vis!
Nu sitter jag och lyssnar på Olsen Brothers och leker nostalgisk... Fly on the wiiiings of love! och allt det där. Eller Smuk Som Et Stjerneskud som de också sjunger... Hoho!

Har just insett att mina måndagar består av estetiska lektioner! Spanska på morgonen och sen har jag kör och sen sång och sen estetisk orientering och sen dans. UNDERBART!!! Kan inte bli mycket bättre än så...

Nu är klockan för mycket för mig. Nu måste jag sova. All ny skola och alla barn har gjort mig alldeles utmattad... Hihi!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0