Lovely Sunday...

Planen var att träffa Panda idag, men hon svarar liksom inte på telefonen... PANDA! RING MIG!
NU SVARADE HON!!! YEEEY!

Hon ska komma hit och få sin present som jag köpte till henne på Gotland och så ska vi umgås. JIHOOO! Och vi ska ta hand om Isa också, för pappa ska iväg. Så Isa får vara med oss stora och coola tjejer idag!!! Lyllo henne liksom!

Idag blir det till att fixa iordning allt till skolan imorrn... Måste packa danskläder och så, och fixa så att jag har penna och sudd. Kan vara bra att ha, har jag märkt... Så måste jag fixa så att jag har ett schema i skolan också. Och så ska jag ju sy fast knapparna på kjolen...
Ojoj. Plötsligt fick jag saker att göra. Det var inte planerat.

Måste börja göra saker nu. Ha en Lovely Sunday!
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0