Grabbdag!

Det är lite lyx att jag får ha en grabbdag! Och med bästa grabbarna också!! Julklappsköpen; CHECK. Jamma med grabbarna; CHECK. Och nu låter det ju som att jag deltog i detta jammande, men jag kan ju då stolt säga att jag tog två ackord på piano och en ton på elbas. Snacka om participation!!! Inte illa för att vara musikalare, eller??

Sitter hos pappa och äter lite julgodis och tar tillfället i akt och bloggar lite. Jag börjar få kramp i fingrarna för att jag inte kan skriva så mycket som jag vill. Jag vill verkligen ha tillbaka min dator!!! Jag mår verkligen bättre när jag får skriva. Ge uttryck för allt jag känner, allt jag vill, allt jag inte kan uppnå, och allt det där andra i en tonårstjejs huvud. Eller... i mitt huvud, faktiskt. Och jag är banne mig inte vilken tonårstjej som helst!! Eller nåt...

Har flera låtar klara och jag blir bara mer och mer nöjd med varje. En dag kanske jag ska ha samlat tillräckligt med mod för att spela upp någonting för papi. Han är väl den som, rent yrkesmässigt, ska kunna ge mig mest konstruktiv kritik, och kanske just därför är jag så mycket mer osäker på alla låtar när jag ska spela upp för honom.... Men en dag!!

Nu har jag en nyårsklänning!! Sponsrad och godkänd av papi! Den är inte alls som någonting jag brukar köpa, men jag kan verkligen se mig själv använda den (använder den nu iofs, men you get the point!). Den är sjukt snygg, och så fort jag har min dator ska jag egofota mig själv till tusen och langa bilder!!

GOD JUL! Ha en helt underbar julafton!!
BAMSEKRAMAR till alla er som läser detta (och alla andra också, för den delen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0