Godisbåtar och röd mage

Sitter och äter godisbåtar. Är ganska hungrig så jag stillar min hunger med godis tills någon ropar "nu är det mat!"...
Kom nästan precis tillbaka från poolen. Härligt med lite svalka i denna ljuva sommartid. TIPS! Om ni känner för att sola och det bara finns asfalt där ni är: låt bli.
Det är sådana där stenplattor vid poolen och jag lade mig lugnt på min handduk för att sola. Det är ju bara det att solen liksom är ganska varm och asfalt/sten blir väldigt varmt i solen. Så när jag reste mig hade jag otroligt vackra röda märken på magen och på benen. Ji-hoo... Så snygg man kan bli. Hoppas bara att det försvinner.

Njut av solen!!! Och, eh... drick mycket.
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Cican!

Jag läser inte din blogg. Sen glömde jag varför, så jag gick in på matildas blogg och blev påmind om att du föredrog den.

Så nu tänkte jag bara påpeka det, jag läser inte din. Som revenge. För att matildas blogg suger, det gör inte min.

2010-07-25 @ 11:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0