OJOJOJ!

Nu är det bråttom!!!
Bussen går om en timme och jag har inte packat eller någonting!!! AAAAAAHHH!
Måste hitta alla grejer och hoppas att mamma har hunnit tvätta lite av mina underkläder... annars får jag sno Flicans... hehe... då blir hon nog glad...

Ska till ARHOLMA imorrn med PANDALICIOUS! JIHOOOO!
Vi ska ha det supernajs och allt! Bada och sola och åka flakmoppe och all that other shit U do at the SKÄRGÅRD!!
Ikväll ska vi bara chilligrilla och imorrn klockan 10.00 går BÅTEN!
Sen blir det en vecka PANDA+CICAN! SUUUUPER! <3

Nej, nu MÅSTE jag verkligen packa...!
Ha en trevlig vecka med sol och bad och skoj!
Cya all soon!


Kommentarer
Postat av: Panda

SÅJÄVLAAWESOMESÅJÄVLAAWESOMESÅJÄVLAAWESOME

2010-07-04 @ 20:01:52
URL: http://pandalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0