Sömnproblem

Jag tror att jag har primär insomni.
Det är "sömnlöshet och som inte är en direkt följd av något annat hälsoproblem".
Jag går inte och lägger mig så sent och jag sover ganska länge, men när jag sover har jag antingen väldigt skumma drömmar som gör att jag sover oroligt, eller så vaknar jag hela tiden.
Och det är inte bara för att det är varmt - det är värre för att det är varmt, men såhär är det hela tiden.
Det är jättejobbigt! Jag är trött hela tiden och jag orkar nästan ingenting.
Så jag vill tro att jag har primär insomni. För om jag inte har det så är jag ju bara tonåring, och det går inte att bota. Eller... det tar ett tag iaf. Och att sova dåligt är inte så skoj. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0