Tropisk sommar?

Asså på riktigt! Vad är det här!? Igår var det nästan 40grader i solen!!! Det var över 35 i skuggan.
Kunde inte sova i natt för att det var så gaalet varmt! FYI, liksom... Gick omkring i underkläder hela dagen och svettades ihjäl. Tänkte vara lite sommarbarn och sätta mig i solen och läsa, men det gick ju inte. Jag smälte nästan...
Idag är det iaf inte sol, men det är fortfarande VARMT! Sådär kvavt liksom... no fun at all! Duschade KALLT imorse. Och jag frös inte ens. Jag brukar ALDRIG duscha kallt. Jag tycker att det är hemskt. Men idag var det något av det härligaste i världen liksom.
Nu tror jag att jag ska ta med min lillasyster till poolen. Vi går under av värme.
Massa kalla kramar till er alla!


Sommarens härligaste bild (av mina bilder, iaf)! Jag och Panda, precis hemkomna från Arholma och med våra nyinköpta armband på oss!
Jag vänner!


Kommentarer
Postat av: Panda

<3

2010-07-21 @ 18:46:18
URL: http://pandalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0