Dikter i regnet...

Sommarlov, regnet öser ner.
Sommerlov, ingen sol jag ser.

Jag tyckte nog att jag var ganska påhittg...

Åt våfflor till frukost imorse. Med sirap. Det var omnomnom!!! Sitter här och funderar på att skriva en låt. Men jag vet inte riktigt vad den i sånt fall skulle handla om och jag *råkade* spräcka en sträng på gitarren igår och jag vet inte om jag känner för att skriva en pianolåt... och om jag skulle göra det... jag vet fortfarande inte vad den skulle handla om!
Jag saknar min dator som i och för sig bara är några hundra meter ifrån där jag nu sitter, men... är man lat så är man.
Tough shit!

Så nu sitter jag här i ett hörn och bloggar om ingenting och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Ska jag gå och hämta min dator? Ska jag skriva en låt? Hm... svår fråga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0