Glädjetårar i sorg

I fredags hade vi vår sista musiklektion. Det var sorgligt, men... speciellt. Jag kan inte riktigt beskriva känslan. Att ha gått på AF i sex år och haft MINST en musiklektion om dagen och så plötsligt ha sin sista..! Det var minst sagt skumt. Men jag kan inte låta bli att känna mig lättad...
Jag grät i alla fall. Men det var glada tårar, samtidigt som ledsna tårar... haha.

Nu är man nyduschad och härlig. Det är mysigt. Jag gillar att blogga när jag är nyduschad. Man känner sig så härlig. Äsch. Jag vet inte!

Här kommer lite bilds från BALEN! (till allas stora glädje) :D
Jag vet hur mycket alla älskar mina bilder och min fotografiska talang!








ÅÅÅÅH!! <3

I fredags var jag på stan med Panda!!! (hon i svart klänning på sista, och första, bilden!! :D) och vi satt vid vattnet i Gamla Stan och åt kakor och drack pepsi och pratade om allt mellan himmel och jord. PANDA ÄR BÄST! <3

SÅ, här kommer en IDOLBILD på PAAAANDA!!!! :D <3


(LÄS HENNES BLOGG!!! pandalicious.blogg.se :D den är super!!) <3

NU ska jag sova. Skola imorgon... >.<
SLEEP TIGHT! <3

Kommentarer
Postat av: Panda

Wiiie det ägde CCC: <3

2010-06-07 @ 18:42:21
URL: http://pandalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0