Happy Birthday!

Sweet 16 today! And tomorrow, BLEKINGE!
Japp. Imorgon åker jag iväg med min käre far till Blekinge för att kolla in det nya huset. SPÄNNANDE!!!
Jag vet att jag är dålig på att ladda upp bilder på min blogg, men jag ska försöka ta bilder på nya huset och lägga upp på bloggen. Så får ni se.

Så nu sitter jag här i med min öroninflammation och lyssnar på Joshua Radin och packar. Juste, fick öroninflammation i natt, som ett grattis i förskott. Vet inte vem som är ansvarig. Panda sa att det var hon, men jag vet inte riktigt om jag ska tro henne... hon är i Göteborg, eller nåt nu, så lite långt borta för att egentligen kunna göra någon skada... Men vem vet?


Här sitter jag och Moa på middag hos Moa. SUPERMYSIGT! <3

Ja, nu ska jag fortsätta med mitt packande. Cya in a few days...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0