Lite vecka...

Nu ska jag berätta lite roliga saker!
Eller, roliga saker för mig.
I torsdags var jag i Täbban med min vän Alice! Vi skulle bowlat, men det blidde inte så, för bowlinghallen hade midsommarstängt så vi gick och åt god mat! Tacos för Alice och thai för mig! Sen gick vi och köpte glasseliglass! Det var en tant innan oss som köpte glass och hon köpte en chokladdoppad mjukglass. Den såg GALET god ut! Jag och Alice köpte varsin sån. MUMS!
Sen satte vi oss i mysiga fåtöljer och pratade LÄNGE! Det var hur trevligt som helst!
Tack för en trevlig dag, Alice!

Gissa vad jag ska göra den 3e juli? Jo, det ska jag berätta! Jag ska gå en kurs. I hur man kör bil. Sen ska vi skicka iväg en massa papper. Och sen! Sen ska jag ÖVNINGSKÖRA! Det ska bli så GALET kul! Jag ska köra bil!
Jag drömde att jag skulle köra bil, i natt faktiskt. Jag hade panik över att jag inte visste hur man skulle använda kopplingen. Haha.

Aja, nu ska jag fortsätta skriva på min bok! Vill komma upp i 130 sidor idag!!!
BYEEE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad kul att du skriver!! Det är ett bra sätt att lära känna sig.Farmor

2010-06-27 @ 23:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0