THE FINAL COUNTDOWN...

Nu smäller det snart.
Imorrn är det sista dagen innan avslutningen.
Vi ska till Rosendahl och ha picknick, hela klassen. Och Birgitta. (MENTOR)
Jag ska ha med mig en liter yoghurt. En stor smörgås. En festis. Och KAKOR! MUUUMS!
Sen ska vi till kyrkan och repa avslutningen. Spännande. Vi ska sjunga en sång som ingen kan. Hm.

Jag och Panda har planerat vår sommar. Vi ska åka till hennes land, mitt land, vi ska vara hemma och titta på massa filmer och så ska vi äta JÄTTEMYCKET pizza!!! SUUUPERDUPER!
Jag ser verkligen fram emot sommaren med Panda!

FYLLER ÅR SNART! JIHOO! SWEET 16!
Jag vill ha en ponny. Men jag kommer inte få en ponny. Men alla andra flickor har ponnys. JAG VILL OCKSÅ HA EN PONNY!!!!

Nej. Jag vill inte ha en ponny. Jag har redan fått en SUPERPRESENT av mamma! JAG SKA FÅ TA KÖRKORTSTILLSTÅND! Vilket betyder ett steg närmare körkortet!!!
Jag är huuuuuur glad som helst!
TJOHOOO!


Mysig sommarbild på Juice och mig i vasaparken! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄRLIGT att följa dig på bloggen! F Tia

2010-06-07 @ 23:46:27
Postat av: Panda

Vadå för sång? 8D

Sommaren kommer bli epic 8DDD <3

2010-06-08 @ 08:14:20
URL: http://pandalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0