Åskväder och för mycket godis

WOOOOW!!!!
Det var verkligen för coolt för att vara sant! Världens ballaste åskväder! Haha. Det blixtrade och åskade och regnade som bara den! Och så var det strömavbrott i hela området. MYS! Jag älskar åska och regn och strömavbrott... Fast... det är inte så kul när kylen slutar fungera. Det hände en gång och det var INTE kul.
Kollade på en jätterolig film idag med Hugh Grant. Den hette typ Mickey Blue Eyes eller nåt... Kanske borde kolla vad den heter... Vänta!

Yeeey! Jag hade rätt! Den hette så! Haha. Den var i alla fall jätteskum. Men ganska bra. Och jag åt så mycket cholkad att jag nästan spricker. Inte kul någonstans. Så nu mår jag jätteilla och är trött och har massa skolarbete att göra som jag inte orkar göra. Fast jag måste... Argh. Vad sur jag blir. Meeeen! Nu är det verkligen bara två och en halv vecka kvar till avslutningen! HJÄLP! DET ÄR VÄLDIGT SNART!!! Och det är bal nästa... onsdag? Hm. Aja, den 1a juni i alla fall. Och min klänning är snart klar! Jag har sicksackat ALLA bitarna nu och imorgon ska jag fortsätta att sy och fixa så den SKA bli klar till balen! Annars får jag bara köpa en annan klänning. Men den SKA bli klar!
Nu MÅSTE jag verkligen göra det där skolarbetet...ena. Flera skolarbeten, vill säga. Crap. Aja. What to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0