Bakgrundsmusik till mitt liv, tack!

Jag vill ha bakgrundsmusik till mitt liv! Tänk att stå på en strand i solnedgången och titta på havet och ha "What if you" med Joshua Radin i öronen. Underbart! Det skulle se så vackert ut... och även utan musik så är ju solnedgång, strand och hav inte helt fel. FAST! Med musik så blir det ju liksom en helt annan grej!
Jag vill ha bakgrundsmusik till mitt liv! Och så anpassas musiken (såklart) till vad som händer i livet. Så när det händer tråkiga saker så hör man lugna sorgliga låtar, som "Where did my heart go?" med James Ingram, och när det händer chockerande och förvånande saker ska det vara låtar som "With me" med Sum 41.
Åh, vad jag skulle älska att ha bakgrundsmusik till mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0