Mangle Me Litany!

NEWS AHOY! Facebook på PIRATENGELSKA!!! Något av det roligaste jag någonsin sett! Det är så underbart skojsigt och så klockrent att man bara smäller av! Blabber t' yer mates! :D HAHA! Det är så roligt!!! Jag och Panda hade väldigt mycket kul åt det :D
Sitter och tittar på Vänner och försöker orka skriva klart den där geografiuppsatsen. Inte jättekul, men det får man väl bara hacka i sig.
Åh, vad det känns som att mitt liv bara är underbart just nu!!! Jag har mina betyg - har kommit in på Tibble - så jag behöver inte oroa mig för skolan, balklänningen i princip fixad (hinner jag inte sy klart den så kan jag i alla fall köpa en XD), och snart är det sommarlov! Jag har en massa underbara vänner och världens bästa familj! Ja, livet är underbart just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0