Si och så

Si... okej, upp till bevis nu. Det här är... tja, vad kan det vara? Tredje eller fjärde bloggen jag startar? Och jag är verkligen dålig på att blogga, men vem vet, jag kanske har blivit bättre?
Så... här kommer jag skriva allt det där som står i min dagbok men som ALLA kan ta del av - och nu säger jag verkligen inte att man får läsa min dagbok! Kanske dumt att säga sådär... Hm... I alla fall! Här kommer jag skriva om mig. Bara. Allt jag tycker om, allt jag hatar allt jag gör och allt jag vill göra men inte vågar göra, allt som händer allt jag fruktar ska hända allt jag vill ska hända... Ja. Ni vet! Allt sånt där som står i folks bloggar. Jag tänkte inte tematisera min blogg, jag vill kunna skriva om ALLT! Allt från musik och dans, till skola och vänner - och skrivandet! Såklart! Jag förstår inte att jag inte fastnade för hela bloggandet. Jag ÄLSKAR ju att skriva! Jag tror att pressen blev för stor. "Hur många läsare har du?" "Jag fick tjugotvå kommentarer på mitt inlägg igår!" "Min design är MYCKET snyggare än din!!!" Jag ledsnade väl, gissar jag... Det blev för mycket... image. Jag orkade inte med tävlingen och allt som följde med den.
Men NU! Nu ska det bli annat!!! Nu ska jag göra det här för min skull!! För att jag tycker att det är kul! För jag tycker att det är kul! Galet kul!
Såååå... VÄLKOMMEN till min nya blogg!!! :D

JUSTE! Ska bara förklara namnet :P Lovelind är jag! ^^
Min pappa heter Lindström och min mamma heter Loveflo. Och jag är 50/50! Hälften mamma hälften pappa! Och då blev det Lovelind :D Lite fyndigt tycker jag nog att det var ;)

Så välkommen till min blogg, Cican Lovelind heter jag som skriver - i alla fall här ;P
Så det här är för mig till er!

Kommentarer
Postat av: Panda

Sååå AWESOME :'D

2010-05-19 @ 10:20:28
URL: http://pandalicious.blogg.se/
Postat av: cican

tack! :D glad U like it! ;)

2010-05-20 @ 10:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0