Snabb sås

Mamma har lagat världens godaste köttfärssås idag. Jag satt framför min dator och stirrade framför mig utan att göra mycket och så upptäckte jag att mamma inte stod i köket längre. "Kan maten vara klar?" tänkte jag hoppfullt. Jag gick ut i köket och kollade till den goda köttfärssåsen. Den såg ganska färdig ut tyckte jag. Jag rörde runt lite och helt plötsligt stod jag där med köttfärssås i ögat. Har du någonsin skvätt varm köttfärssås i ögat? Det är inte bekvämt, gör inte det.
Jag har ont i halsen. KAN JAG INTE FÅ BLI FRISK SNART!? Jag börjar verkligen tröttna på att vara sjuk och trött och sitta hemma och göra ingenting. Jag vill börja träna igen, börja gå ut och göra roliga saker. NU VILL JAG BLI FRISK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0