Tårar och fysikprov

OJOJ! Igår grät jag så att det bara stod härliga till.
Vi hade den ABSOLUT SISTA KONSERTEN NÅGONSIN på AF!!! (för oss alltså, inte för de andra på af...)
Niornas avslutningskonsert!
USCH OCH FY!!!
Det var något av det mest underbara jag någonsin varit med om, men ändå så otroligt hemskt.
Tårar och kramar.
Tåriga kramar.

Hade det ABSOLUT SISTA PROVET NÅGONSIN på AF!!! Hade prov i fysik (astronomi) idag. Sista provet som jag någonsin skriver på AF! HÄÄÄÄRLIGT!!!
HOPPAS att ni är lika sommarglada som jag!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det är OK att jag läser din blogg. Så himla roligt att göra det - veta lite vardagssaker o lite stora saker från ditt liv. Den intressantaste läsning jag kan tänka mig.Jag lägger in den på Favoriter!! Kram Farmor

2010-05-29 @ 15:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0