Tjeckiska låtar och SOuppsats

Det är väldigt roligt att vi sjunger om bröstvårtor i en av våra tjeckiska låtar på musiken. Jag och Panda skrattade så vi höll på att svimma när vi fick reda på det! Det var så underbart roligt att jag aldrig ville sluta skratta! Jag undrar om Annike vet... Hm. Jag undrar om hon kanske överväger att satsa på svenska och engelska låtar om hon får reda på det... ingen som vet.

Sitter och försöker skriva en SOuppsats. Fast det är ingen uppsats. Det är en muntlig redovisning. Som jag ska hålla imorrn. KUL. Den kommer att bli... succé...
*Suck*

Nu ska jag äta mer godis och fortsätta på min uppsats som inte är någon uppsats utan en muntlig redovisning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0