Back to buissness


Nu är man härligt nyduschad och mysig. Och blöt. Det tar verkligen flera timmar för mitt hår att torka. Meeen, det går en massa bra på TV ikväll så det stör mig inte så mycket. Så nu sitter jag och tittar på 2½ men och njuter av livet.
Imorrn ska jag till skolan igen, verkar det som. Det ska bli ganska skönt, har varit hemma i över en vecka nu och gjort nästan ingenting. Eller... jo, det var ju dansshower i helgen, och det var kul! Och väldigt krävande. Men KUL! Men sedan lördag har jag bara suttit hemma och gjort nada! Så nu är jag lite trött på att göra nada.

Men nu! Vad är detta!!! Det visar sig att det är ISHOCKEY på TV, och gissa på vilken tid!? JO! På den tiden då det egentligen ska vara Vampire Diaries!!! Det här är andra torsdagen som det inte är Vampire Diaries. Jag blir lite sur, men Cold Case går på 9an, så jag tittar på det som tröst. Det är faktiskt ganska bra. Men jag är fortfarande sur över ishockeyn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0