Utan inspiration i tre sekunder försmäktar jag vid denna dator...

Klockan är kvart i elva, vad kan man begära av en tonåring med sömnbrist? Inte en klyftig och sammanhängande status iaf...

Jag tänker för mycket ibland. På hur livet är, på hur jag är, på hur allt kommer sluta. Jag tror att det är därför jag tycker så mycket om att skriva berättelser, för att jag då vet hur livet är, hur personerna är och hur allt kommer sluta. Jag vet att den där personen kommer bli och göra si och så, jag vet att de där två kommer bli ett par, jag vet att den och den kommer att dö... Tänk att veta allt det i verkliga livet. Vad hemskt.

Nu är flummigheten på så hög nivå att jag fattar att jag måste sova. Ha en trevlig natt med mycket uppiggande sömn! Dröm inga mardrömmar!
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men visst - skönt att inget veta ibland. Men fortsätt du o tänk. Önskar att fler gjorde det - då vore världen ett ännu bättre ställe.Kram. Farmor

2010-11-24 @ 17:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0