Hur duktig får man vara på en skala?

Jätteduktig! Vad gör jag nu? Jo, jag rensar bland mina kläder! PÅ RIKTIGT den här gången! Jag ska lägga alla kläder jag inte vill ha i papperskassar och ställa in papperskassarna i förrådet. AWAY AWAY YOU GO clothes I don't use! Stop terrorize my closet!

Har haft den absolut värsta veckan! TRE prov, TRE läxor i spanska, ett TAL på engelskan, och så ligger min kära underbara pappa på sjukhus också. Inte kul någonstans. Har varit lite smådeppig hela veckan. Och jag har inte varit den enda! Hela klassen har varit lite borta, tycker jag. Men vi är mysiga, för vi är liksom borta tillsammans. Jag älskar min klass!


Måste fortsätta rensa bland mina kläder, kommer aldrig bli klar annars!
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du...vad duktig du var som tog hand om pappa innan han åkte in till sjukhuset. Inte lätt att se sin pappa ha så ont. Duktighet är inte så dumt ibland. Kram,en stor en fr farmor

2010-10-24 @ 00:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0