Börjar vänja sig vid tanken...

Jag går faktiskt på Tibble. Det är lite spooky, men det är på riktigt det bästa som någonsin hänt mig! Jag älskar att gå gymnasiet! Jag borde börjat gymnasiet för flera år sedan, hoppat över högstadiet! Fast nej. Då hade jag ju inte hamnat i min klass. Och jag älskar min klass! Min klass är den bästa i hela världen! Jag skulle inte byta klass för all olja i Norge! På riktigt! Jag menar, hade jag all olja i Norge så skulle jag vara rik, men jag går hellre i min klass än är rik.

Igår var det TIBBLEKAMPEN! ES1A kom 4:a av 14 klasser - den bästa placeringen en estetklass någonsin fått! Det var jätteroligt!

Här är en bild på mig och Jossan när vi vilar inför längdhoppet!

SÅ HÄR SNYGGA KAN MAN VARA!!!!!!!
Vårt tema var PYJAMAS/RAMBO... det blev som det blev xD

Sen på kvällen var det dags för HOFFMAESTRO!!! JIHOOOOO! Vi stod långt bak och blev nästan söndertrampade av ett gäng VUXNA människor, faktiskt. Inte ungdomar, utan vuxna. Tre blonda tjejer och två killar, varav en stod så nära mig och hoppade så galet att jag trodde att min jacka skulle börja brinna... fast det gjorde den inte. Den ena tjejen hade fejkblont hår som hon envisades med att trycka upp i ansiktet på folk (bl.a. mig...) och de andra tjejerna... tja, jag hade en massa plastigt blont hår i ansiktet hela tiden, så jag såg inte så mycket av de andra.
Men HOFFMAESTRO ägde!!! De var nästan bättre LIVE!

1. 2. 3. 4. 5. 6.

1. HOFFMAESTRO!!!
2. HOFFMAESTRO!!!
3. HOFFMAESTRO!!!
4. Isa och mamma! <3
5. Mamma och jag! <3
6. Jag känner att jag verkligen bjuder på mig själv i det här inlägget...

Nej, nu ska jag äta lite frukost och sen ska jag sätta igång med pluggandet! Ska kunna två låtar på måndag, har spanskaläxa till måndag och historieprov på onsdag... SKOJ!
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄRLIGT!!! Puss!!!Farmor

2010-09-12 @ 23:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0