Hej. Jag vet.

Snacka om att ha en fantasi på siffran noll. Jag kunde inte ens komma på en rolig rubrik. Inte för att jag brukar lyckas med det, men ändå.
Jag har ingen som helst inspiration idag. Jag vet inte varför. Jag bara har ingenting att skriva. Jag är en tråkig människa idag. Jag hade kunnat berätta för er om min dag, men det är inte så intressant, det fattar ju till och med jag! Mer än så kommer jag inte på just nu. Säger ju det! Noll inspiration! Nej. Dåligt. Jag vet.

Imorgon är det fredag. Jihoo. Jag gillar fredagar. Och på lördag ska vi på bio. Massa människor. Vi ska se antingen Vampires suck eller Inception. Jag vill se båda, så för mig spelar det ingen roll. Men jag vill inte se I rymden finns inga känslor. Den verkar så tung - eller, för tung för mig just nu. Känner för något actionaktigt eller något riktigt dåligt och kanske lite roligt också. Alla säger att Vampires Suck ska vara jättedålig, men jag bryr mig verkligen inte. Jag vill se den ändå. Men jag är lite ledsen för att folk vill in till stan. Jag är så ofantligt trött på Sthlm City! Men men. I will take one for the team... eller nåt. Men det blir stan iaf, så jag får väl stå ut. Och vem vet? Det kanske blir roligare att åka in till stan med mina nya kompisar. Hoppas på det.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0