Hej snygging

Har aldrig känt mig så här najs och fräsch förut. Har ett uppsvullet öga, en böld på handen, lock för örat och är förkyld också. HÄRLIGT! Jag känner lite att jag just nu skulle vilja vara arton år gammal så att jag kunde få gå ut på krogen och ragga, för jag skulle verkligen få napp... AA FAST NÄÄ.

HAR HAFT NAJS TIME MED KAROLINA "KARRO" BUSFRÖ "HAGAMANNEN" HAGERMAN! Hon kom hem till mig igår och vi köpte pizza och åt så att vi nästan spydde och sen såg vi SPY KIDS, HIGH SCHOOL MUSICAL och GREASE med några trevliga pojkar som vi hittade vid ICA. Eller nåt. Sen spelade vi in en musikvideo tillsammans, jag filmade Karro när hon "dansade" (;D) till en väldigt vacker sång, och sen facerapeade vi varandra till det extrema. SUPERNAJS! Vi somnade kvart över fyra.
Imorse gjorde vi härlig frukost och åt framför Harry Potter och fången från Azkaban och sen kollade vi på HSM3 (som Karro - till min stora förskräckelse - inte hade sett!!). Jättenajs helt enkelt!

Nu sitter jag här och känner mig najs och fräsch och tänker gå och lägga mig. Ska orientera imorgon. SKOJ. KUL. Eller nåt.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: a very serious person

Detta är ju bara så fint att jag måste gråta en skvätt!

2010-09-26 @ 20:14:00
URL: http://krlna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0