Sju våfflor, dans, kultur och hembakat bröd

Igår gjorde pappa våfflor till frukost. Det var supermysigt. Jag åt sju stycken... Men jag skulle ändå dansa. Och galet kul hade vi på dansen också!!! Vi dansade till Bobblehead med Christina Aguilera och jag och Mia flummade som aldrig förr! Det var hur kul som helst! Och korreografin var galet härligt att dansa också! Sen gick jag och Maja till TibbleTeater och där lämnade hon mig (*ledsen gubbe*) för att hon skulle åka hem och jag skulle gå och titta på En kväll för Kulturen i Tibble Teater, för mamma skulle sjunga med sin kör. De var jättebra!!! Jag kom hem kvart över tio och då hade pappa och Isa bakat bröd! Så då åt jag hembakat bröd och sen gick jag och lade mig.

Nu ska jag till skolan.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0