Supercalifragilistic-expialidocious

Carro har gjort en spellista på Spotify som jag gillar mycket. Det är massa filmmusik och musikalmusik blandat, och det är hur bra som helst! Jag lyssnade på den igår och kom på hur länge sen det var jag såg Tarzan, och att Disneymusik är typ det bästa som någonsin gjorts. Typ.

Imorrn kommer mi padre till min skola. Oooo! Hehe. Han ska undervisa en klasskompis till mig som går saxofon, så han kommer vara på min skola en liten stund varje onsdag. Det är bra, för då får jag krama på honom lite!
Jag tycker att kramar är det bästa som finns! När någon säger att jag ger mysiga kramar så blir jag hur glad som helst. Och när någon säger "Jag tycker om dig" till mig. Då blir jag överlycklig. Det är liksom mysigare att få ett "Jag tycker om dig" än ett "Jag älskar dig", för ett "Jag älskar dig" kan vara så fejk. Man säger liksom inte "Jag tycker om dig" till någon om man inte menar det. Eller, inte i min värld iaf...
Ja, jag säger iaf inte det om jag inte menar det.

På torsdag har vi debatt i klassen. Jag är MILJÖPARTIST! Jag ska prata om EU, Jämställdhet och Militären. Wohoo!!! Vi kommer äga alla andra! Eller nåt...
På fredag är det Tibblekampen och då ska ES1A (min klass alltså) äga alla andra ettor på Tibble! Vi ska ha roligast klädtema, bäst sportsmannaanda (eller vad det nu heter) och vara allmänt bäst - och vinna såklart! SKOOOOJ!

Nu ska jag sovelisova gotteligott i min säng.
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tag sen jag var inne o kollade din blogg. Jag blir så glad att läsa att du har ett så härligt liv!

Puss Farmor

2010-09-07 @ 23:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0