Lilla landet lagom

Jaha. Så är man hemma igen...
Jag har inte lagt in bilderna på datorn än, men jag ska göra det och någon liten bild kan jag väl lägga ut här på bloggen, det borde jag väl ändå orka...
Vi har haft regn och härligt alla dagar, men vi har haft det så galet bra!!!!
Har ni någon sån där kompis som ni bara kan vara er själva med? Alltså på riktigt. Någon som ni vet att ni kan göra bort er inför, någon som ni vet kommer tycka om er fast ni gör dumma saker. Någon som ni inte behöver göra er till för, någon som tycker om er iaf. DET HAR JAG! Och vi är tajtare än någonsin! That's just how it is.


Kommentarer
Postat av: Karolina

Du gör mig lycklig.

2011-04-26 @ 00:47:03
URL: http://overdoseoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0