På riktigt?

Nu ledsnade jag på riktigt. Ja, på riktigt. Nu blev jag faktiskt sur. Att folk... Nej, det är inte ok.

If I had gun with only 2 bullets and was alone in a room with saddam huissene, osama bin laden and justin bieber I would shoot justin bieber..... twice

justin bieber:baby baby baby ohhh
simon cowell:do you know what a condom is?
justin bieber: ya doesnt everyone
simon cowell:obviously your parents dont

Två grupper på facebook. Förvånande? Nej. Inte alls. Men. Nu gick det över gränsen. PÅ RIKTIGT. Det är inte alls okej. Det är en sak att göra narr av folk och att skoja. Men det här. Det är inte att göra narr av folk ELLER skoja. Det här är en person, en 17årig kille som vilken kille som helst. Folk kan vara så jävla vidriga ibland. Vad är det? Är det för att han kan sjunga? För att han är känd? Är folk avundsjuka? Jag vet att jag är det. Jag hade jättegärna varit så här känd!!! Tänk att få hålla konserter och åka på turnéer och sjunga på stora scener! Jag kan inte komma på någon annan anledning till att hålla på så här. Folk kan vara så jävla vidriga ibland.

Och vet ni vad? Jag har aldrig lyssnat på Justin Bieber. Aldrig. Jag har hakat på alla och skrattat lite smått åt honom och sjungit baby baby baby..! i korridoren, men jag har aldrig lyssnat på honom och jag har aldrig haft någonting emot honom. Men nu blev jag så less att jag faktiskt öppnade spotify och började lyssna. Och vet ni? Det är inte så hemskt. Han är duktig! Han kan sjunga och hans låtar är trallvänliga och mysiga och vissa har jättesöta texter.
JUSTIN BIEBER ÄR BEGÅVAD.
Och det underbara med allt detta är att det kan ingen ta ifrån honom, hur mycket folk än trycker ner honom.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Åhh, you spoke my mind! Så många gånger som jag har konstaterat att allt den här Justin-hysterin är idiotisk :)

2011-04-26 @ 00:44:18
URL: http://overdoseoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0