Su casa es mi casa... Typ.

Jag våldgästar Jossan igen! Jag gör det ibland. Men jag våldgästar inte egentligen för hon säger att det är okej att jag är hos henne. Hon sitter just nu och skriver fina rim till sin mamma som fyller år imorgon. Jag ska be henne läsa dem så fort jag har skrivit klart det här (så fort hon är klar med rimmen...)
Jossan har duschat och sitter med en turban runt huvudet. Det klär henne, hon är jättefin. HON ÄR BLOND NU!!!! Hon var rödhårig för bara någon vecka sedan, nu är hon BLOOOOND!!! Det är sjuuuukt fint! Passar henne jättebra!
Thihih!
Nu är hon klar, nu snackar hon spanska med mig... Yeey...! Nu ska jag be henne läsa sina rim!
WISH ME LUCK! eller nåt... PUSS.

Kommentarer
Postat av: CICANS ÄLSKARINNA(din älskarinna??? heh)

Våldgästning är underbart!!! SÖTASTE DU. asåååå ååååååååååååhhhhhhhhh ^-^ PUSSPÅREE<3

Jag har tappat orden...om dem kommer till mig senare så lovar jag att skriva en mer givande kommentar som beskriver hur awesome du är!!! <3

2011-04-28 @ 15:39:59
Postat av: Karolina

Jag tycker att du borde uppdatera lite oftare... <3

2011-05-10 @ 18:14:43
URL: http://overdoseoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0