De bara skjuter ihjäl varandra!

Änglar och Demoner.
Har inte läst boken men jag kanske skulle göra det. Tittar på filmen nu. Många dör. Fattar typ NADA...

ÅÅÅÅHHH! På tal om det! Nu är allt på gång!! BARCELONA, HERE WE COME!! Can't wait! Är så väldigt taggad så att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Jag och Joe satt och planerade lite smått igår. Weeeeiii!
Och igår var vääädligt myysigt! Jag fick besök av favoritflickorna! Hääärligt!! Vi pratade och pratade och pratade och pratade och åt pizza och pratade och pratade och pratade och pratade och.... Ja, typ så. Hur trevligt och underbart som helst!


Hihih!! Puss tjejer!!
Så här bra kan man ha det liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0