Dygna

Asså... Det kanske är kul när man umgås med kompisar eller har maraton med syrran och slipper gå till skolan nästa dag. Men det här...! Sitta uppe HELA natten och skriva uppsats?! Det är inte roligt. Jag ska se till så att jag ALDRIG behöver göra om det! ALDRIG! Någonsin. Kaffe, godis... Det är inte värt det. Inte alls. Jag är så trött att jag inte vet vad jag ska göra, jag somnar sittandes och jag vet INTE hur jag ska orka ha tre avslutningar imorgon och sen repa och sen till sjukgymnasten... Det kommer bli spännande. Jag kommer väl sova gott imorgon natt iaf. HOPPAS JAG.

Brutalt. Skriver uppsats till klockan ett. Märker att jag inte kan skriva längre för att jag är trött (tro det eller ej!). Vad gör jag? Jo, jag ställer väckarklockan och sover en stund. Klockan ringer halv tre och då sätter jag mig och skriver uppsats igen. Nu är klockan halv fem och jag är fortfarande trött. Brutalt.

Heja mig. God morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0