SÅÅÅÅ DÅLIG!!!

Jaa, jag vet. Jag suger på att blogga. Men jag tänker så här, det är ju iaf ingen som läser detta så jag kan lika gärna göra när jag har tid! Hoho. Men Joe har klagat lite så this one's for her!

Tid är ett så konstigt begrepp egentligen. Tid. Tänk att någonting som bara finns utan att någonting har någonting med det att göra delade vi in i små ord som betyder någonting. Timmar. Minuter. Sekunder. Det är ganska skumt. Jag menar, tiden finns ju där i vilket fall som helst. Det är ju inte som att den går snabbare om vi låter bli att tänka på den. Eller? Det kanske inte är någon som har testat... Jag har inte testat. Så vad vet jag egentligen?
Nu är klockan 18.03 iaf. Jag måste plugga. Jag ska lämna in två uppsatser, som jag inte har skrivit, på fredag. Yeey.

GO o GLAD LUCIA PÅ ER ALLA! (även ni som inte läser detta!!!)

Kommentarer
Postat av: Joe

Danke!! Dina inlägg är alltid varmt uppskattade :) You're kind of awesome, d'ya know that? :3

pussel

2011-12-14 @ 00:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0