Långhelg!

Snacka om chill! Har varit LEDIG i snart fyra dagar!! STUDIEDAGAR FTW!
Fast som en av mina kloka vänner sa; "Det blev verkligen studiedagar..." Han har sååå rätt! Prov imorgon och på torsdag och jag har lyckats låsa in mina pluggsaker i ett skåp i täby centrum och nu kan jag inte få ut dem. Long story...

Men jag har faktiskt pluggat liiite... Spanskan är värst, för den kan jag inte, men historian går okej. Jag har lyssnat på lektionerna! Och antecknat (anteckningar som nu är inlåsta i täby centrum...) Men det fixar sig!!

Och trots plugget som hänger över mig har jag lyckats njuta av den här långa helgen! Jag har träffat kompisar, sovit borta en natt och till och med dansat! Superhärligt!!

Nu ska jag snart åka till centrum och hämta mina saker i skåp nummer sex... WISH ME LUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0