Frajdej!

Jisses!! Nu var det dags igen! Helg!? Var kom den ifrån om jag får vara så oförskämd och fråga..??
Druckit te och ätit kex med god ost, läst To kill a Mockingbird och sett I robot med syrran och mamma. Superkväll skulle jag vilja säga!

Funderar starkt på att gå och lägga mig, men det känns på något sätt en aning meningslöst. Sova är ju bra och så, absolut! Men... Ändå! Hade tydligen inga bra argument till min känsla, har väl bara just det; en känsla.

Jag saknar min dator så förskräckligt mycket!!!!!! Den är fortfarande död, står och samlar damm på skrivbordet... Känner mig lite bortkommen utan den. Vore trevligt att få skriva igen. Snart. Eller nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0