Hej helg

Det känns konstigt att tänka att jag faktiskt bara gått i skolan en vecka nu efter lovet. Det känns som en evighet.
Idag har jag sovit hela dagen. Fanny sov över igår, vi gjorde pizza och åt massa godis och pratade om allt och ingenting. MYYYS! Hon åkte hem vid kvart i tre och då gick jag och lade mig igen. TRÖTT... vid halv sju åt jag middag och sen spelade jag och Isegrisen monopol och jag har ätit gröna oliver och mariekex med go'ost för glatta livet! Hääärligt.

I torsdags hade vi dansshowen!! Det gick HUUUUR BRA SOM HELST! Det var så himla roligt!!!! Dans in my heart!


Sleep tight!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken häftig bild!!!tycker farmor

2011-01-17 @ 23:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0