Boyfriend material?

Jag har inga krav. Nejdå. Jag vill bara att du ska vara:

-Snäll
-Kramgo
-Rolig
-Trevlig
-Social
-Gosig
-Charmig
-Smart

Sen ska du självklart:
-Tycka att jag är
   bäst
   snyggast
   roligast
   mest intressant i hela världen
   smartast
   gosigast att krama på
   superdupermegacharmig
-Tycka att du saknar någonting när jag inte är där
-Vilja väcka mig på morgonen för att du bara måste umgås med mig
-Låta bli att väcka mig, för att du tycker om att ligga och titta på mig när jag sover
-Tycka att alla mina brister är supercharmiga
-Alltid finnas där
-Tycka att jag passar mycket bättre i dina kläder än vad du gör!

Så jag har all rätt i världen att bli alldeles trött på alla dessa tjejer som sitter och väntar på prince charming. Jag menar, man kan nöja sig med det lilla också.

Det är inte så konstigt att jag inte har någon pojkvän...


Kommentarer
Postat av: mamsen

Tycker att du är ytterst modest i dina önskemål, det där ska nog inte bli så svårt :-)

2011-03-14 @ 09:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0