Dag 11

Global uppvärmning.
Naturkatastrofer.
Libyen.
Egypten.
Massmord.
Bombningar.
Terrordåd.

Och vad oroar jag mig för?
Jag oroar mig för att jag inte ska ha råd att göra allt jag vill göra.
Jag oroar mig för att jag inte ska få det där jobbet.
Jag oroar mig för att jag inte ska ge ut någon bok.
Och jag oroar mig för att jag inte ska göra någon skillnad, för att jag inte ska kunna hjälpa till.

Det känns konstigt att det finns folk som skulle ge allt för att få byta med mig, för att få ha mitt liv.

Kommentarer
Postat av: jossan

2011-03-26 @ 11:38:14
Postat av: jossan

att jag aldrig lär mig.... aja hej! jag tycker du oroar dig över precis rätta saker :D det där andra blir bara för jobbigt att oroa sig över.Det har med överlevnad ya know ;) du är smart. puss

2011-03-26 @ 11:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0