Dag 12

Jag har inte varit på så många ställen bortsett från hemma, skolan, Nogersund, Portugal, Grekland... Jag har självklart varit på flera ställen i Sverige/Stockholm men inte så intressant... Men. Det här är ett ställe som betyder så otroligt mycket för mig:


Till höger bor min mormor och vägen som går till vänster (OJ så många gånger jag har gått på den vägen...!!), om man följer den så ligger lägenheten jag växte upp i på kanten. Porten man ser på bilden, där bodde min och Flicans kompis. Hon var ett år äldre än jag och jättesnäll. Vi brukade stänga in oss på hennes rum vi tre och dansa och mima till '90talets hetaste hits, som Yeah Yeah Wow Wow, Barbie Girl och Crazy. Så klart. Hahah! 
Jag älskar allt med den här gården. Den är så mysig och hemtrevlig och... Ja. Den är min.
För mig är den min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0