Dag 13

Heheh, det här bli skoj...! Mitt drömbröllop...
Jaa, då är det ju så att jag vill inte ha något bröllop.
Jag kanske inte kommer tycka så om några år, men just nu vill jag inte ha något bröllop. Jag blir bara stressad av att tänka på bröllop. Tänka på hur mycket man kommer måsta fixa innan och efter, tänka på hur nervös jag kommer vara, tänka på hur stressad jag kommer vara... Jag orkar inte tänka på det.
Att förlova sig däremot! Det är en HELT annan sak! Då är det bara jag och den jag älskar och ett löfte om att vi kommer vara tillsammans förevigt. Om man sen bekräftar det löftet i en kyrka iklädd en vit långklänning eller om man bekräftar det i statshuset... Det spelar mig egentligen ingen roll. Det är känslan mellan de två som ska gifta sig som är det viktiga för mig, inte hur festen blir. Jag vill ha en ring på mitt finger som säger att jag tillhör någon, att jag är en del av en duo. Jag bryr mig inte om att få säga "ja" framför prästen, det är inte det viktiga. Det viktiga är känslan. Känslan av att vara två.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Vi är två :)

2011-03-28 @ 20:59:17
URL: http://overdoseoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0