Dag 17

Det finns ingen jag skulle vilja byta liv med.
Hur fruktansvärt dåligt jag än har det så skulle jag inte vilja byta liv med någon. Jag tänker mig det som att flytta till ett annat land där du inte kan språket och inte känner någon. Tänk dig att helt plötsligt ha någon annans liv. Jag skulle känna mig otroligt disorienterad.

Men det var lite tråkigt. Det var sant, men det var lite tråkigt. Så om jag var tvungen...
 JAA! Jag skulle vilja byta liv med Christina Aguilera!!!
Varför? JO! Jag skulle vilja byta liv med henne en dag, få vara henne och ha hennes RÖST! TÄNK DET LIKSOM! Och så skulle jag under den dagen göra så många uppträdanden jag bara kunde, sjunga alla de där låtarna som jag aldrig vågar sjunga för att jag inte är säker på att det låter helt rent. Jag menar, med hennes röst skulle jag ju inte behöva oroa mig...!
SÅ FÅR DET BLI! Jag vill vara Christina Aguilera en dag och SJUNGA så att det smäller om det!! Yeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0