Dag 4

Jag är en sån där konstig människa. En sån där människa som har stenkoll på vad jag vill göra, vad jag vill bli.
Mitt mål är att bli författare. Jag vill bli författare. Jag ska bli författare! Det är det mitt mål, min dröm och min önskning. Jag vill få sitta hela dagarna och skriva, skapa nya miljöer, nya personer, nya händelser. Det finns ingenting jag tycker mer om att göra. Det finns ingenting jag hellre skulle lägga ner mitt liv på - jo. Familjen.

Jag vill skaffa familj. Jag vill ha iaf två barn och en hund och någon att bli gammal med. Jag vill bo i en stor villa, med min egen källare där jag kan ha mitt stora skrivbord och bokhyllan med alla mina böcker som jag ska ha skrivit. Jag vill egentligen bo i en lägenhet, men... jag vill att mina barn ska växa upp i en villa. Ingen speciell anledning - jag menar hallå! JAG växte upp i en lägenhet, det är inget fel med det! Men... jag vill att mina barn ska växa upp i en villa. Och jag vill INTE flytta!

Så. Så ser mina mål/drömmar/önskningar ut! Så konstig är jag!! Eller normal, kanske...? Hihih!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0