Dag 6

HAHA! Okej, jag infogade bilderna och förhandsgranskade så att de låg snyggt och då slog det mig att no words are needed! Bilderna säger allt!! Jag faller för skådisar. Så enkelt är det. Jag faller för alla de där coola och tuffa och bad-ass-skådisarna. De där som slåss.

Vi har Aragorn, självklart! ...


Vi har Garrett Hedlund (Tron Legacy, Eragon...)


Och så har vi Gimli!!! (Jaa, bara för att jag gillar killar med skägg...) KARRO!!! Bilden är till dig... PUSS!

Och så SJÄLVKLART Johnny Depp!!
Vad säger detta om mig, undrar jag då. Vilka killar faller jag för? De jag inte kan få. Så enkelt är det, för att upprepa en utmärkt mening. Jag faller för de killar jag inte kan få. Och inte så där "han är för bra för mig" eller "han skulle aldrig ens prata med mig", utan mer "han bor på andra sidan jordklotet och han vet inte att jag existerar och det finns ingen chans i världen att jag ens skulle träffa honom och han är dessutom dubbelt så gammal som jag..."

Nej, okej nu skojar jag faktiskt. Det är verkligen inte så illa. Men på riktigt nu då, vilka killar faller jag för?
Förut, innan jag började Tibble, föll jag för killar som verkade vara mer livserfarna än jag. De kunde mer, var smartare och aningen äldre. Men nu... Ja, nu skrattar jag lite åt det. Tibble har förändrat mig på så många sätt och så mycket att jag helt har ändrat mig.
Jag har inget emot att killen kan mer än jag, är smartare och äldre, men det jag var ute efter förut var att känna mig liten. Han skulle ta hand om mig. Typ. Och nu passar det mig inte alls.

Jag faller för killar som är sig själva, killar som inte är rädda för att säga vad de tycker och killar som vågar stå för vilka de är och hur de tänker. Jag faller för ödmjuka killar och killar som ler. Killar som kan vara barnsliga men som också kan vara allvarliga. Jag faller för killar som vågar säga hej.

Kommentarer
Postat av: Panda

GIMLI!!! OCH DU SÄGER ATT JAG BLIR KÄR I GUBBAR?!?!?! ))):

2011-03-26 @ 11:21:04
URL: http://pandalicious.blogg.se/
Postat av: Karolina

Vi är typ soulmates. Great minds think alike! <3 jag kan slicka på ditt skägg :)

2011-03-26 @ 15:52:32
URL: http://overdoseoflife.blogg.se/
Postat av: Sia

johnny johnny johnny johnny johnny johnny <3

2011-04-01 @ 19:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0