Dag 8

Min dåliga vana.
Jag har en fruktansvärt dålig vana som jag har plågats av i säkert tovl tretton år. Den är jobbig, äcklig och bara allmänt störande på alla sätt och vis; jag biter på naglarna.
Jag vet; USCH! Det är inte charmigt någonstans. Det är bara fult. Man får fula händer och det är fult att sitta med fingrarna i munnen hela tiden och... DET ÄR FULT. Jag hatar att jag biter på naglarna och jag gör allt jag kan för att sluta. Jag har lyckats några gånger. Nu är jag i en period då jag biter på naglarna lite till och från. De är inte så snygga (de kommer aldrig att bli det) men de är inte så där galet fruktansvärt fula som de varit heller.
Jag har spenderat säkert 3500:- på att fixa mina naglar. Jag har haft lösnaglar, toppar, gelestärkningsgrejs o.s.v.! Det har kostat en förmögenhet men jag har haft snygga naglar lite då och då. Alltså RIKTIGT snygga naglar! Som dock inte har varit mina... Heh.
SÅ! Där har ni min dåliga vana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0