Kan du tänka dig..?!

Simmade idag för tredje gången detta lov! Jag känner mig mycket duktig och tränad! Det är ju billigt och bra och allt så varför inte liksom? Jag tycker om att simma. Jag kom på att det är enda gången jag på riktigt inte styr vad jag tänker. När jag simmar tänker jag på allt och ingenting - samtidigt! Det är ganska skickligt enligt mig, tack så mycket. Jag har ingen kontroll över mina tankar alls. Det är så oerhört skönt!

Något annat som är oerhört skönt är att det TÖAR!! Det är så väldigt underbart och härligt och jag blir alldeles glad i hjärtat. Det är sol och varmt och trevligt och nu tror jag att jag ska dra upp pappa ur soffan och ta med honom på en promenad! Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: jossan kossan A

YOU GO GIRL!! :D du kommer klara mvg with flying colours ;) possposs

2011-03-03 @ 19:19:52
URL: http://justanotherproblem.blogg.se/
Postat av: Karolina

Jaa, vad säger man! VÅREN ÄR PÅ VÄG! :D PUSS PÅ DIG

2011-03-05 @ 17:01:36
URL: http://overdoseoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0