BLANDAT

Har lite tid över innan dansen så jag tänkte att jag kan passa på och skriva ett litet inlägg...

HEJ!
Har värsta bästa dagen framför mig; DANS, DANS, DANS och sen FEEEEST!!
Det är skumt att vi nu gått i samma klass i över ett år och vi har inte haft en klassfest förrän nu... TAGGA!! Ska bli galet skooj!

Jag blir så trött när jag inte förstår. När jag inte förstår vad folk vill, när jag inte förstår varför folk vill vad det nu är de vill och när jag inte förstår hur folk vill att jag ska reagera när de vill saker jag inte förstår... *SNARK*
Kunde inte alla bara vara enkla? Kunde man inte bara förstå alla?! Det hade varit så mycket (tråkigare) mer praktiskt.
Be carefull what you wish for... Men jag tror nog att jag önskade att jag förstod folk bättre. Eller att folk slutade göra konstiga saker. Hm...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0