Who's daa... woman?!

Grejen var ju liksom att jag skulle ha en fet bild på Jossan när hon sitter i receptionen på Sway och bara äger stället och att jag kunde lägga ut den här och visa vilken cool kompis jag har! Men nu är det ju så att mitt minne har en tendens att svika mig ibland, och ibland är ofta tillfällen då jag av någon anledning behöver mitt minne... Men men, nu får det vara som det är för jag har märkt att det inte går att ändra på nuet. Så jag tänkte att allt går med vilja våld och silvertejp, men eftersom det förhåller sig så att jag inte i stånd till våld pga trötthet och heller inte äger silvertejp så får viljan ta över och regera. Och hur fixar man avsaknaden av bild på bästa sätt? Jo...



Precis så här blir det....! JOSSAN IS DAAH KING!
Hon kom och överraskade mig på jobbet idag och höll mig sällskap, hjälpte mig att städa och dansade med mig! DAMN hon är grym asså! Hon ba kör jäärnet!! Evrybody say WEEHO! Jossan is daa woman! Heja henne!
SÅ DETTA INLÄGG ÄR EN HYLLNING TILL JOSSAN! Puss på henne och må saturnus alla solar skina över henne!

GNATT!


Kommentarer
Postat av: Da Woman!

Du har grymma dator skillz!! Jag absolut ÄLSKAR denna bild. FO REAL <3

2011-10-26 @ 21:59:00
Postat av: Da Woman!

Du har grymma dator skillz!! Jag absolut ÄLSKAR denna bild. FO REAL <3

2011-10-26 @ 21:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0