Wordfued

När jag var hos Jossan idag och åt peanut butter och scrambled eggs fick jag en liten tillsägelse om att jag inte skriver på bloggen tillräckligt ofta - vilket ju stämmer... Så då tänkte jag att jag kan avsätta lite tid till det nu.

HEJ BLOGGEN!
Idag har jag... Ehh... eller inte.

Jag har laddat hem wordfued. Borde inte gjort det. Jag fattar inte vad som är så himla kul. Jag är fast. ILLA. Men men.

Jag känner inte att jag egentligen har någonting att skriva om. Allt det där jag vill berätta, skriva ner... Det vill jag skriva i min dagbok. Men jag hinner liksom aldrig skriva dagbok! Det tar sådan tid! Jag önskar mig 30timmars dygn i julklapp! Bara så ni vet...

NU ska jag gå och duscha och sen ska jag sova! Eller... sen ska jag fortsätta spela wordfued och vara allmänt ocool och mainstream... MEN MEN! Så går det.

PUSS och hej!


Kommentarer
Postat av: jossan hon den där ja

YAAAAY! I iz proud of ya! puss

2011-10-05 @ 23:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0