Hälsan först

Jag låter inte mig själv bli frisk. Jag tänker; NU MÅR JAG BRA! och det gör jag väl, jämfört med feber och frossa, men jag mår inte så bra som jag borde. Jag är inte riktigt frisk. Jag hostar lite och har smått ont i huvudet. Men jag tänker att jag kan träna fyra pass under en dag för att sedan vakna nästa morgon och ha feberont i hela kroppen och en borttappad röst. Hallelujah. Men nu ska det bli ändring! Jag kan inte hålla på så här, jag MÅSTE ta hand om mig själv! Så idag ska jag inte dansa. Jag ska åka dit och titta för jag känner att jag skulle kunna dansa (fast jag inte kan prata och fast jag har så ont i näsan att jag nästan inte kan andas...) så jag lugnar ner mig en nivå och låter bli att dansa men åker till lektionen. Jag missade förra veckan och jag vill inte missa igen!!! Plus att man måste smsa eller mejla om man är borta och jag vet inte om jag ska skriva på engelska eller svenska... eller ungerska? Jobbigt läge.
Nej, dansa blir det inget av, men nu bär det av till Solna för att sitta i två timmar... *suck*

God Morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0