GÅ OCH LÄGG DIG!

Vill inte.
Jag märker hur jag blir mer och mer så; vill inte! Varför vill jag inte? Varför har jag ingen lust? Inte vet jag. Men jag bara tycker att saker är onödiga. "GÅ OCH LÄGG DIG!" "Vill inte." Helt enkelt.

Från en sak till en annan; Ni fyra personer som läser detta, visste ni att jag har världens mest underbara vänner? Nej. Det visste ni inte. Men det har jag. Så det så. Jag har världens mest underbara vänner. De är mysiga, roliga, snälla, trevliga, coola och så där allmänt bäst. Jag tycker om mina vänner. Jättemycket. Jag är glad att jag har mina vänner. Jätteglad.

Nu ska jag sova. Jag vill inte. Det spelar ändå ingen roll, jag kommer att se ut som ett spöke imorgon också, inget att göra åt saken! Men jag ska sova i alla fall. Jag är faktiskt trött.

Sov gott.
God natt.
Dröm sött.
Puss puss.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0